خبرگزاری کار ایران

در شش ماه اول سال جاری؛

صرفه جویی در مصرف ۱۱۴ میلیون لیتر بنزین در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۶۱

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از صرفه جویی در مصرف ۱۱۴ میلیون لیتر بنزین در شش ماه اول سال جاری با توسعه گازرسانی به جایگاه‌های سی. ان. جی در استان کرمانشاه خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این مطلب اظهار داشت: گسترش جایگاه‌های سی. ان. جی در سالیان اخیر تاثیر بسزایی در کاهش مصرف بنزین داشته است به نحوی که درشش ماهه اول سال جاری با مصرف ۱۲۰ میلیون مترمکعب گاز سی. ان. جی توسط خودرو‌ها در استان کرمانشاه، به میزان ۱۱۴ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سیدحمید فانی گفت: از دیگر اثرات مهم توسعه صنعت سی. ان. جی مزایای زیست محیطی این سوخت پاک از جمله کاهش آلایندگی هوا ماست؛ به نحوی که برابر محاسبات انجام شده، استفاده از سوخت سی. ان. جی به جای بنزین موجب کاهش تولید گازهای سمی و ذرات معلق موجود در هوا به میزان ۷۵ درصد می‌شود.

مهندس فانی با اشاره به گسترش مطلوب گازرسانی به جایگاه‌های سی. ان. جی در استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر گازرسانی به ۶۶ جایگاه سی. ان. جی در گستره انجام شده است و اینجایگاه‌ها در مدار بهره برداری قرار گرفته است و گازرسانی به ۱۲ جایگاه دیگرنیز در دست اقدام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز