خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

ستاد مبارزه با زمین‌خواری در استان کرمانشاه تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۳۷

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در این استان خبر داد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در نشست با فرمانداران استان افزود: با توجه به برنامه های دولت در راستای تشکیل این ستاد در سطح کشور، ما نیز نسبت به تشکیل آن در استان اقدام کرده ایم و با جدیت موضوع را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، مهندس مجتبی نیک کردار اظهار داشت: فرمانداران باید نسبت به تشکیل ستاد پیشگیری و مبازره با زمین خواری در شهرستان ها با اهتمام ویژه تلاش داشته باشند و با جدیت با افرادی که در راستای ساخت و سازها و تغییر کاربری های غیر مجاز اقدام می کنند، برخورد کنند.

معاون استانداری کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه در اثر این تغییرکاربری ها و ساخت و سازهای غیر مجاز، مشکلات زیادی برای اراضی کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد شده، لذا برای مبارزه با این موضوع جدیت داریم و در مقابل زمین خواران کوتاه نخواهیم آمد.

وی همچنین تلاش برای مناسب سازی شهری برای جانبازان و معلولان را مورد تاکید قرار داد و گفت: فرمانداران باید این موضوع را جدی بگیرند و تلاش کنند تا با همکاری شهرداری نسبت به ایجاد مکانی در خیابان ها برای تردد این عزیزان اقدام کنند. همچنین برای استفاده آنان از خدمات بانکی به صورت سهل و آسان نیز تلاش شود.

نیک کردار در ادامه با اشاره به بارندگی های مناسب در ماه های مهر و آبان امسال گفت: با توجه اینکه در طول ۷ - ۸ سال گذشته دچار خشکسالی بوده ایم و کمبود منابع و ذخایر آبی داشته ایم، باید نسبت به مصرف بهینه آب تاکیدات لازم را داشته باشیم زیرا مشکلات خشکسالی با چندین بارندگی حل نمی شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود پنج هزار پروژه نیمه تمام در استان گفت: اجرای این پروژه ها به اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان نیاز است، در حالیکه اعتبارات استانی و ملی استان در سالجاری هزار میلیارد تومان است لذا اعتبارات را به اجرای پروژه های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا اختصاص داده ایم.

وی همچنین بر نظارت بیشتر فرمانداری ها در اعتبارات هزینه ای و درآمدی شهرداری تاکید و گفت: فرمانداران باید نظارت بیشتری در خصوص هزینه ها و درآمدهای اعتباری در شهرداری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز