خبرگزاری کار ایران

ورزشکار کرمانشاهی در گفتگو با ایلنا:

دور ایران را در چند ماه خواهم پیمود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۵۵

تفنگچی از پیشکسوتان ورزشی استان کرمانشاه از آغاز طرح ایرانگردی در سال جاری خبر داد.

«ساسان تفنگچی» از پیشکسوتان ورزش استان کرمانشاه از ایرانگردی به صورت پای پیاده خبر داد.

این ورزشکار کرمانشاهی که هدفش را از این سفر ایجاد وفاق و برادری بیشتر در بین اقوام ایرانی عنوان کرده است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، تاکید کرد: بنده از چند سال پیش برنامه ایرانگردی را در نظر داشته‌ام و با بررسی زوایایی این موضوع، انشاالله از اواخر زمستان سالجاری این برنامه را آغاز خوام کرد.

تفنگچی اظهار داشت: طی این مسیر در حدود ۶ ماهه به طول خواهد انجامید و امیدوارم که بتوانم این مسیر را با سلامت طی کنم.

این ورزشکار کرمانشاهی با اشاره به اینکه برای انجام این کار نیازمند همکاری مسئولان ورزشی در کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور هستیم، گفت: تاکنون هیچ کسی به عنوان حامی و یا اسپانسر بنده اعلام آمادگی نکرده است.

وی افزود: بعد از پایان این برنامه، در آینده‌ای نزدیک می‌خواهم که با پای پیاده جهانگردی خود را آغاز کنم که با بررسی‌هایی که انجام داده‌ام، این کار چندین سال به طول خواهد انجامید.

تفنگچی بیان داشت: قبل از این کار قصد داشتم که با خودرو این مسیر‌ها را طی کنم که برخی از مشکلات مانع از انجام این کار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز