خبرگزاری کار ایران

شهردار صحنه:

باید از پتانسیل‌های شهرستان " صحنه " استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۸۴

صحنه بواسطه وجود منابع طبیعی و امکانات بالقوه خدادادی، منطقه‌ای غنی و دارای قابلیت‌های فراوان و شایسته توسعه است.

شهردار صحنه در جمع خبرنگاران با اشاره به پتانسل‌های شهرستان صحنه در بخش‌های مختلف گفت: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان، شرایط پیشرفت آن مهیا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در صحنه، کیومرثاسدی از جمله این قابلیت‌ها در صحنه را زمینه سرمایه‌ گذاری بر روی پتانسیل‌های موجود در این شهرستان عنوان کرد و افزود: به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین و زیبا‌ترین مناطق و چشم اندازهای طبیعی در استان کرمانشاه، «سراب دربند صحنه» است که در صورت جذب سرمایه گذار خصوصی و سرمایه گذاری بر روی پتانسیل‌‌های آن، می‌توانیم شاهد توسعه روافزون صحنه باشیم.

شهردار صحنه با اشاره به این مطلب که این شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی و گردشگری تمام شرایط پیشرفت را داراست، گفت: صحنه بواسطه وجود منابع طبیعی و امکانات بالقوه خدادادی، منطقه‌ای غنی و دارای قابلیت‌های فراوان و شایسته توسعه است.

اسدی درادامه با اشاره به وظایف شهرداری، توجه به مبلمان شهری و زیباسازی را از عمده برنامه‌های شورا و شهرداری این شهر عنوان و اظهار کرد: به همین منظور هماهنگی ‌های خوبی در این باره صورت گرفته و در حال حاضر مبلمان شهری به عنوان بخش مهمی از وظایف و رسالت‌های مدیریت شهری مبدل و شهرداری صحنه توانسته بخوبی در این امر فعالیت کند.

وی اظهار داشت: موفقیت در زمینه یادشده نتیجه همیاری و حسن نظر مدیران و کار‌شناسان متعهد بوده و این امر منتج به شکوفایی عمرانی و زیباسازی این شهر شده است.

شهردار صحنه افزود: امیدواریم در بحثعمران و آبادانی بتوانیم باجذب اعتبارات به موقع در مسیر شکوفایی عمرانی شهرستان گام‌های بلندی برداریم و آنچه را که شایسته است در این حوزه تقدیم مردم فرهنگ دوست صحنه کنیم.

اسدی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی شهرداری صحنه نیز اظهار کرد: از جمله این فعالیت‌ها برپایی اعیاد و مراسمات مذهبی، تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا، مراسم درخت کاری توسط دانش آموزان(باتوجه به سرسبزی شهرستان صحنه و فضای مناسب باغات در مسیر رشد فضای سبز شهرستان) و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی بوده است.

وی به امور فرهنگی این شهرداری اشاره داشت و تصریح کرد: کار فرهنگی از جمله اموری است که باید با مدیریت منظم یکپارچه و رصد دقیق همراه باشد تا به نتیجه برسد زیرا کار فرهنگی بسیار پرزحمت‌تر از کار عمرانی و بسیار دقیق‌تر از کار مهندسی است.

شهردار صحنه در پایان افزود: باید گفت که همکاری اعضای شورای شهر صحنه قابل ستایش است و بی‌شک این همدلی به عمران هرچه بیشتر این شهر منجر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز