خبرگزاری کار ایران

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

۷ پزشک از کرمانشاه برای ارائه خدمات با زائران به سرزمین وحی اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۲۵

۷ پزشک متخصص، کارشناس رادیولوژی و عمومی از کرمانشاه، برای بالا بردن سطح سلامت زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی اعزام شدند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی و نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت: ۷ پزشک متخصص، کارشناس رادیولوژی و عمومی برای بالا بردن سطح سلامت زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، دکتر فرزین معتمدی با اشاره به اعزام پزشکان همراه کاروان های اعزامی حج تمتع ۹۳ اظهار داشت: سلامتی افراد در همه زمان ها بسیار مهم است مخصوصا در ایام پرفیض حج که در سرزمین مکه و مدینه به دلیل ازدیاد جمعیت احتمال مبتلا شدن به بیماری شدت پیدا می کند.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال و بالا بردن سطح سلامت زائران پزشکان اعزامی در هتل ها، بیمارستان ها و سرزمین عرفات و منی مستقر می شوند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پزشکان اعزامی ارتباط مستقیم ومستمری با بیمارستان های مکه ومدینه دارند بیان کرد: پزشکان مستقر قبل و بعد و همچنین در ایام تشریق با دریافت تجهیزات و داروهای مورد نیاز وخاص آماده ارئه خدمات به زائران می باشند.

وی افزود: پزشکان متخصص با در اختیار داشتن تجهیزات پزشکی لازم در سرزمین عرفات و منی جهت رسیدگی به سلامت زائران وارجاع بیماران حاد و اورژانسی به مراکز درمانی مستقر در کنار زائران حضور دارند.

دکتر معتمدی با توجه به اینکه رعایت نکات بهداشتی و پزشکی در ایام تشریق بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: پزشکان اعزامی جهت نظارت و آموزش زائران برای انجام عمل حلق بهداشتی در عید قربان نقش پر رنگ ومحسوسی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز