خبرگزاری کار ایران

فضاهای درمانی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه توسعه می‌باید

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۰۸

فضاهای درمانی خصوصا بخش کلینیک توانبخشی هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه توسعه می باید.

جلال عزیزی در جمع ورزشکاران و پرسنل درمانی و اداری هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه به ضرورت حمایت همه جانبه از ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به رقابت های آسیایی، جهانی و المپیک اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به امکانات تخصصی و تجهیزات کامل درمانی و مشاوره ای هیات پزشکی ورزشی استان، تمام ورزشکاران اعزامی به رقابتهای آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ می توانند از خدمات لازم بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بی شک خدمات درمانی مطلوب و بهره مندی از مشاوره های تغذیه ای و روانشناسی در کنار آمادگی جسمانی سبب بهبود عملکرد ورزشکاران در رقابتهای مختلف و افتخار آفرینی برای این مرز و بوم می شود.

عزیزی افزود: بر اساس هماهنگی بعمل آمده در کلینیک های تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی، امکان بهره مندی ورزشکاران از خدمات درمانی و مشاوره ای با حضور متخصصین مجرب و دارا بودن امکانات و تجهیزات به روز و استاندارد میسر است و بر این اساس در کمیته درمان نیز برنامه ریزی خاصی جهت پذیرش خارج از نوبت ملی پوشان کرمانشاهی انجام شده است.

وی همچنین از توسعه فضاهای درمانی خصوصا بخش کلینیک توانبخشی هیأت پزشکی ورزشی استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به لزوم بازگشت سریع ورزشکاران به حالت آمادگی قبل از مصدومیت و لزوم ارائه تمرینات توانبخشی در فضایی گسترده تر درصدد هستیم بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امکان توسعه فضای لازم را ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز