خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده فرماندار اسلام آباد غرب از دفتر خبرگزاری ایلنا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۹

فرماندار شهرستان اسلام آباد به همراه تنی چند از مسئولان دولتی از دفتر خبرگزاری ایلنای در شهرستان اسلام آبادغرب بازدید کرد.

ایلنا: عصر روز سه شنبه فرماندار اسلام آباد غرب از مجتمع رسانه ای زاگرس در شهرستان اسلام آباد غرب بصورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری " ایلنا " در اسلام آبادغرب، در این دیدار " احد جلیلیان " با تقدیر از عملکرد رسانه های مکتوب و مجازی سطح شهرستان گفت: رسانه چشم بینای مردم و زبان گویای آنهاست که می تواند باعثارتباط موثر تر مسئولین با مردم شود.

وی افزود: خبرنگار جهاد گری پرتلاش و انعکاس دهنده دیدگاه های یک جامعه است و به جاست که خبرنگار را مرزبان اندیشه جامعه دانست.

فرماندار اسلام آباد غرب بیان کرد: باید مقام خبرنگار را ارج نهاده و تلاش او را ستود چرا که وی پل مستحکم و مطمئن برای ارتباطی عمیق با مردم است.

در حاشیه این دیدار احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برنامه های شهرستان اسلام آباد غرب در ایام نوروز گفت: طی جلسه ای که فرمانداران با مدیریت صنعت، معدن و تجارت استان داشتند؛ موضوعات تسهیلات نوروزی و بحثتوزیع میوه شهرستانها و افزایش سهمیه هر یک از نقاط استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار اسلام آباد غرب بیان کرد: با توجه به اینکه اسلام آباد غرب دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه است و در چهارراهی ارتباطی واقع شده است لذا تقاضای افزایش سهمیه شهرستان را داشته ایم.

جلیلیان گفت: شهرستان اسلام آباد غرب حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد، که با توجه به این جمعیت جهت توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز تخصیص سهمیه سه برابر را پیشنهاد کردیم که به تصویب مدیریت و حضار در جلسه رسید.

وی در ادامه گفت: در جلساتی که با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان داشتیم از اوایل اسفند ماه برنامه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا داریم.

" جلیلیان " گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و نوروز ومیهمانان نوروزی؛ مهمترین مراکز گردشگری در اسلام آباد غرب را سد شیان، سراب هرسم، داربادام عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز