خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید اطلاعات استان کرمانشاه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۴

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اطلاعات استان کرمانشاه با حضور وزیر اطلاعات و اعضای شورای تامین در استانداری برگزار شد.

ایلنا: براساس حکم مقام عالی وزارت اطلاعات، خراسانی به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان معرفی و از خدمات صدر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، وزیر اطلاعات در این مراسم گفت: مدیران نظام اسلامی سرمایه‌های کشور هستند. لذا این وزارتخانه همیشه به مدیران، حمایت‌های لازم را ارائه کرده و نقش حمایتی ویژه‌ای نسبت به آن‌ها داشته است.

حجت الاسلام علوی اظهار داشت: هماهنگی وزارت اطلاعات با سایر ارگان‌ها هدف اصلی در ماموریت‌ها و موفقیت‌های اجتماعی است و هم افزایی وزارت اطلاعات با سایر دستگاه‌ها برای مردم کشورمان خیر و برکت به همراه دارد.

وزیر اطلاعات، تدبیر در امور و حرکت بر مبنای عقلانیت و پرهیز از حب و بغض‌ها را رویه این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: این اقدامات، جامعه را در مسیر عقلانیت و معنویت قرار می‌دهد و پشتوانه‌ای برای امنیت اجتماعی خواهد بود.

وی تاکید کرد: وقتی مردم شاهد باشند که متولیان نظام با درایت و عقلانیت در پی تامین امنیت و رفع مشکلات آنان هستند حتما در صحنه‌های انقلاب، حضوری فعال خواهند داشت.

وزیر اطلاعات در ادامه به مساله بیکاری اشاره کرد و گفت: این معضل اجتماعی به همراه خود انواع هنجارشکنی‌ها را به همراه دارد.

وی ادامه داد: دولت به تنهایی قادر به رفع مشکل بیکاری نیست بلکه باید با فراهم کردن بسترهای امن برای حضور مردم و بخش خصوصی، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و چرخه روان اقتصادی را فراهم نماییم.

وزیر اطلاعات در پایان، امنیت پایدار استان کرمانشاه را ستودنی ارزیابی کرد و از تلاش و زحمات همه اعضای شورای تامین این استان قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز