خبرگزاری کار ایران

اهدای ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۰۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در جهت ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳۰ نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار داشت: با توجه به تصادفات جرحی و فوتی بالا در بحث موتورسیکلت سواران، اهداءکلاه ایمنی جهت فرهنگ سازی استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی انجام می شود.

وی افزود: بیشتر تصادفات شهرستان ها مربوط به موتورسیکلت سواران است. لذا به جهت نظم بخشی و ارتقاء ایمنی موتورسواران، توزیع رایگان ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد.

کرمی با بیان اینکه طرح توزیع کلاه ایمنی در شهرستان هایی که آمار تلفات موتورسیکلت بالا است برگزار می‌شود گفت: با توجه به تاثیرگذاری اجرای این طرح در پایین آمدن آمار تلفات تصادفات جاده ای از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی در بین راکبین موتورسیکلت در شهرستان ها توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تصادفات موتورسیکلت سواران در روستاها به نسبت سایر نقاط دیگر زیاد است، خاطر نشان کرد: ما در تلاش هستیم با همکاری پلیس راه استان در برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگ سازی بتوانیم نقش بسزایی در رعایت موارد ایمنی از طرف راکبین موتور سواران را داشته باشیم.

کرمی در پایان افزود: معمولاً راکبان موتورسیکلت در بحث تصادفات، بیشتر در معرض آسیب هستند که استفاده از کلاه ایمنی در این راستا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز