خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

برای تحویل مسکن مهر خود؛ ۱۸ میلیون تومان دیگر پرداخت کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۸

هیات مدیره تعاونی مسکن مهر رازی شماره ۳ کرمانشاه اعلام کرده‌اند که برای تعیین واحد ۱۸ میلیون دیگر به حساب تعاونی واریز کنیم که این امر هم غیرقانونی بوده و مهم‌تر اینکه از عهده همکاران فرهنگی بر نمی‌آید.

ایلنا: جمعی از متقاضیان مسکن مهر رازی شماره ۳ کرمانشاه با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنای کرمانشاه مراتب اعتراض خود را نسبت به بدقولی‌های مسئولان و سازندگان این پروژه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، این معترضین که به نمایندگی از سایر متقاضیان این پروژه مسکن مهر در دفتر ایلنا حضور داشتند، اعلام کردند که چندی پیش برای رسیدن به حقوق قانونی خود به مسئولان و نیز به چند خبرگزاری و رسانه دیگر سر زده‌اند تا خواسته‌های به حق خود را اعلام کنند.

این معترضان که از صنف فرهنگیان ناحیه ۳ استان هستند، افزودند: معلوم نیست که تا چه زمانی باید سهم آورده تهیه کنیم، چرا هیات مدیره این تعاونی میزان مبلغ نهایی را به ما اعلام نمی‌کنند.

یکی از این متقاضیان می‌گوید: در اواخر دولت نهم، یعنی در سال ۸۷ با پرداخت سهم آورده در این تعاونی مقرر شد که بعد از ۱۸ ماه این پروژه ۱۲۸ واحدی تحویل متقاضیان شود، ولی هنوز خبری از این وعده وعیدهای هیات مدیره تعاونی نیست.

وی اظهار می‌دارد: روز اول در قراردادی که به ما اعلام کردند، مقرر شد که هر متر از این واحد‌ها حداکثر ۳ میلیون ریال باشد، اگرچه تبصره‌ای تحت عنوان تطبیق این قیمت با نرخ تورم هم لحاظ شده است. اما ما با مراجعه به بانک مرکزی میانگین تورم ۱۸ ماهه(مدت زمان ساخت این پروژه) را درآوردیم که ۲۵ درصد بود.

این معترضان با اشاره به اینکه باید حداکثر سهم آورده آن‌ها حدود یازده میلیون تومان باشد، تاکید کردند: اما به تازگی هیات مدیره تعاونی مسکن مهر رازی شماره ۳ کرمانشاه اعلام کرده‌اند که برای تعیین واحد ۱۸ میلیون دیگر به حساب تعاونی واریز کنیم که این امر هم غیرقانونی بوده و مهم‌تر اینکه از عهده همکاران فرهنگی بر نمی‌آید.

این معترضان می‌گویند: حال هیات مدیره به تمامی متقاضیان اعلام کرده‌اند که تنها تا پایان آبانماه فرصت پرداخت این ۱۸ میلیون تومان را داریم که اعلام کرده‌اند و در صورت پرداخت نکردن این مبلغ، امتیاز ما به افراد دیگر منتقل می‌شود.

یکی از متقاضیان این پروژه می‌گوید: این نقض صریح و مبرهن قانونی را به مراجع قضایی استان ارجاع داده‌ایم و انتظار داریم که مسئولان مربوطه با این افراد برخوردی در چهارچوب قانون داشته باشند.

وی تصریح می‌کند: اوایل سال ۸۹ به متقاضیان اعلام کردند که به زودی واحد‌هایمان را تحویل می‌گیریم، ولی هنوز این زمان فرا نرسیده و خدا می‌داند که چه زمانی می‌تواند واحد‌هایمان را تحویل بگیریم.

آن‌ها افزودند: سه سال است که هیات مدیره تعاونی می‌گویند که واحد‌هایتان را به زودی تحویل می‌دهیم، اما معلوم نیست این به زودی، کی می‌آید.

یکی دیگر از مشکلات و گلایه‌هایی که معترضان این پروژه به آن اشاره می‌کنند، مربوط به مصالح نامرغوب استفاده شده در این مجتمع است که این خود باعثدغدغه فکری برای این قشر از جامعه شهرمان شده است.

حال این معترضان از پیمانکاران و هیات مدیره این تعاونی می‌خواهند که جوابهای قانع کننده‌ای به این اعتراضات داشته باشند و دفتر خبرگزاری ایلنای کرمانشاه هم منتظر جواب مسئولان این پروژه و انتشار دفاعیات آنان است.

پروژه ۱۲۸ واحدی مسکن مهر شماره ۳ رازی کرمانشاه در حال حاضر فقط ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز