خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

هوشمندسازی کارت‌های بازرگانی افزایش امنیت را به‌دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۰

فرهنگ سازی و ترغیب فعالان اقتصادی با استفاده از تجارت الکترونیکی، افزایش امنیت و رعایت محرمانگی و جلوگیری از سوء استفاده ها، افزایش رضایت مندی دارندگان کارت بازرگانی و بهبود فضای کار از دیگر مزایای هوشمندسازی کارت های بازرگانی است.

ایلنا: رییس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با روز ملی شدن صادرات و مراسم تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان کرمانشاه از کارت هوشمند بازرگانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، جهانگیر شاهمرادی با بیان اینکه از این پس کارت‌های بازرگانی بصورت الکترونیکی صادر می‌شود، گفت: از این به بعد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با راه اندازی و بهره برداری سامانه کارت هوشمند بازرگانی، کارت‌های دفترچه‌ای را تعویض و کارت‌های هوشمند را جایگزین آن خواهد کرد.

شاهمرادی، ایجاد وحدت و یکپارچه سازی فرآیندهای مرتبط با کارت بازرگانی، ارائه خدمات مرتبط با کارت‌های بازرگانی بصورت الکترونیکی، برقراری ارتباط پرخط با سایر سامانه‌های مرتبط و کاهش زمان در گردش عملیات‌های تجار فرامرزی را از جمله مزایای این اقدام عنوان کرد.

وی گفت: فرهنگ سازی و ترغیب فعالان اقتصادی با استفاده از تجارت الکترونیکی، افزایش امنیت و رعایت محرمانگی و جلوگیری از سوء استفاده‌ها، افزایش رضایتمندی دارندگان کارت بازرگانی و بهبود فضای کار از دیگر مزایای هوشمندسازی کارت‌های بازرگانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز