خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه برای تخلیه کالاهای اساسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۷۸۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه برای تخلیه کالاهای اساسی از بنادر جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،فریبرز کرمی اظهار کرد: بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به منظور تسریع در حمل و نقل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: هم زمان با روند افزایش ورود کالاهای اساسی و پهلوگیری کشتی‌ها در بنادر از تمامی امکانات و ناوگان حمل و نقل کالا به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و مایحتاج مردم برای توزیع در بازارهای مصرفی کشور و نهاده‌های دامی به استان کرمانشاه بسیج خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اهمیت تسریع در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در اقصی نقاط کشور برنامه ریزی منسجم برای تقویت فعالیت‌ها و بسیج تمامی امکانات، نیروی انسانی برای تخلیه کالاها از کشتی‌ها موجود در بنادر جنوبی کشور انجام شده است.

کرمی بیان کرد: کمیته ویژه حمل و نقل کالا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل شده که وظیفه رصد و پیگیری لحظه‌ای از میزان سهمیه کالا، تعداد ناوگان اعزامی و ارسال گزارشات و اقدامات صورت گرفته به ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را به صورت مستمر انجام می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالا سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط برای ایجاد هماهنگی و تعامل‌های بیشتر جلساتی برنامه ریزی و برگزار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز