خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

توزیع روزانه بیش از 2 هزار ماسک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان رصد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۰۷۸

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: روزانه بیش از 2 هزار ماسک یک ‌بار مصرف بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع می شود.

مهدی مژدهی فر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و توزیع ماسک در میان رانندگان از زمان شیوع کرونا همچنان تداوم دارد، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های ارومیه بصورت مستمر در ٣ نقطه از شهر یعنی در میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس بصورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین یک هزار و 350 کاور جدا کننده بین راننده و مسافر در ناوگان تاکسیرانی نصب شده است.

مژدهی فر با اشاره به توزیع ماسک در میان رانندگان، گفت: روزانه بیش از 2 هزار ماسک یک ‌بار مصرف بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع می شود.

وی اظهار کرد: تمامی رانندگان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مانند زدن ماسک، سوار کردن ٢ نفر سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌ها و همچنین رعایت فاصله گذاری در اتوبوس ها هستند و مسافران نیز باید به رعایت این فاصله ها توجه کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان عمووی به طور مستمر رصد می شود، افزود: بازرسان سازمان به روند رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی بصورت روزانه نظارت دارد. 

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه مشکل در ناوگان حمل و نقل عمومی با سامانه 137 شهرداری و  شماره تماس 32355595 در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز