خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه:

تاسیسات فاضلاب شهر کنگاور نیازمند هزینه ۵۳ میلیارد ریالی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۰۳

اجرای تاسیسات فاضلاب شهرکنگاور شامل کارهائی همچون خطوط انتقال، شبکه‌های فاضلاب، ایستگاه پمپاژ و تکمیل تصفیه‌خانه نیازمند اعتبار بیش از پنجاه میلیارد ریالی است.

ایلنا: سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در بازید از طرح‌های اجرایی شهر کنگاور گفت: اجرای تاسیسات فاضلاب شهرکنگاور شامل کارهائی همچون خطوط انتقال، شبکه‌های فاضلاب، ایستگاه پمپاژ و تکمیل تصفیه خانه نیازمند اعتبار بیش از پنجاه میلیارد ریالی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کنگاور، رضا کرانی تاکید کرد: ۱۳ میلیارد ریال از این هزینه در اعتبارات استانی و ملی دیده شده و برای تامین ۴۰ میلیارد ریال دیگر، اوراق مشارکت تهیه و در دسترس مردم قرار گرفته است.
وی افزود: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت شش هکتار و با فرایند هوادهی ممتد و ظرفیت ورودی ۶۰۰۰ متر مکعب در ثانیه جمعیت ۶ ۷ هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه به تاسیسات فاضلاب در شهر جوانرود اشاره کرد و گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر جوانرود یکی از دیگر طرح‌های این شرکت با پیشرفت ۲۰ درصدی است که در زمینی به مساحت چهار هکتار از نوع لجن فعال به روش هوادهی ممتد و با ظرفیت فاضلاب ورودی ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز برای جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در افق ۲۰ ساله طراحی و احداثشده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه در پایان افزود: با افزایش جمعیت و ایجاد واحدهای مسکن مهر و همچنین با توجه به شرایط زیست محیطی و رعایت بهداشت عمومی جمع آوری و دفع فاضلاب ضرورت احداثتصفیه خانه در تمامی شهرهای استان امری ضروری تلقی می‌شود که هم اکنون در کل استان ۷ تصفیه خانه در مدار بهره برداری است و در مابقی شهر‌ها در حال اجرا و یا اینکه در دست مطالعه است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز