خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

۷ تصفیه خانه در استان کرمانشاه در مدار بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۷

در کل استان کرمانشاه ۷ تصفیه خانه در مدار بهره برداری است و در مابقی شهرها در حال اجرا و یا اینکه در دست مطالعه است.

ایلنا: سرپرست شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: نیاز به سیستم‌های دفع فاضلاب براساس استانداردهای روز، نیاز امروزه این استان به ویژه شهر کرمانشاه است.

رضا کرانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: برخی از عوامل همانند افزایش جمعیت شهری و نیز احداثواحدهای مسکن مهر نیاز به ارتقا و افزایش سیستم‌های جمع آوری و دفع فاضلاب در استان را افزایش است.

وی بیان داشت: هم اکنون در کل استان کرمانشاه ۷ تصفیه خانه در مدار بهره برداری است و در مابقی شهر‌ها در حال اجرا و یا اینکه در دست مطالعه است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه در ادامه به وضعبت تاسیسات فاضلاب در شهر جوانرود اشاره داشت و گفت: طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر جوانرود یکی از دیگر طرح‌های این شرکت با پیشرفت ۲۰ درصدی است که در زمینی به مساحت ۴ هکتار از نوع لجن فعال به روش هوا دهی ممتد و با ظرفیت فاضلاب ورودی ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز برای جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در افق ۲۰ ساله طراحی و احداثشده است.

کرانی اظهار داشت: اجرای تاسیسات فاضلاب شهر کنگاور شامل کارهائی همچون خطوط انتقال، شبکه‌های فاضلاب، ایستگاه پمپاژ و تکمیل تصفیه خانه نیازمند اعتبار بیش از پنجاه میلیارد ریالی است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه تاکید کرد: ۱۳ میلیارد ریال از این هزینه در اعتبارات استانی و ملی دیده شده و برای تامین ۴۰ میلیارد ریال دیگر، اوراق مشارکت تهیه و در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت شش هکتار و با فرایند هوادهی ممتد و ظرفیت ورودی ۶۰۰۰ متر مکعب در ثانیه جمعیت ۶ ۷ هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز