خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آبفای استان کرمانشاه:

پوشش فاضلاب شهری در استان کرمانشاه ۶۵.۸ درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۹۰

هم اکنون پوشش فاضلاب شهری در استان کرمانشاه ۶۵.۸ درصد است.

رضا کرانی، ضمن ارائه عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۲، اظهار کرد: هم اکنون ۱۳۸ هزار و ۶۶۹ نفر در کرمانشاه تحت پوشش تاسیسات آب هستند که معادل ۹۹.۳ درصد جمعیت شهری استان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه تعداد کل شهرهای استان که تحت پوشش خدمات آب هستند را نیز ۲۷ شهر اعلام کرد.

وی از واگذاری ۲۳ هزار و ۷۹۱ انشعاب آب در سال گذشته خبر داد که با این تعداد، کل مشترکین آب شهری کرمانشاه به ۳۴۴ هزار و ۸۴۸ مشترک رسیده است.

کرانی ادامه داد: هم اکنون آب شهری استان از ۲۳۴ حلقه چاه، ۱۸ دهنه چشمه و یک رشته قنات تامین می شود.

به گفته در سال گذشته ۱۹ کیلومتر لوله گذاری در بخش اصلاح شبکه و ۲۳۰ کیلومتر لوله گذاری نیز در بخش توسعه شبکه آب انجام شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه تعداد آزمایشگاه های آب را نیز هفت مورد و تعداد دستگاه های کلرزنی مایع را نیز ۴۸ دستگاه اعلام کرد.

کرانی در خصوص وضعیت پوشش فاصلاب شهری استان کرمانشاه نیز افزود: هم اکنون ۶۵.۸ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش فاضلاب هستند.

به گفته این مسئول در سال گذشته ۲۳ هزار و ۹۷۹ انشعاب فاضلاب در استان واگذار شده که با این تعداد تعداد کل انشعابات فاضلاب شهری استان به ۳۱۴ هزار و ۷۸۳ مورد رسیده است.

کرانی هم چنین از ۳۱ کیلومتر لوله گذاری در بخش توسعه شبکه فاضلاب شهری و ۳۴.۶ کیلوکتر لوله گذاری در بخش اصلاح خطوط فاضلاب خبر داد.

به گفته این مسئول هم اکنون هفت تصفیه خانه شهری فاضلاب و ۹ آزمایشگاه در استان در مدار بهره برداری است و پنج تصفیه خانه نیز در دست اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز