خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسلام آبادغرب تاکید کرد:

مشکل آبگرفتگی خیابان‌های شهر اسلام آبادغرب برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۶۴

مشکل آبگرفتگی معابر و خیابانهای سطح شهر اسلام آبادغرب توسط شهرداری و شورا در اسرع وقت برطرف شود.

ایلنا: فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت ایام عاشورای حسینی، گفت: همه ما مسئولین وظیفه داریم با تمام توان و جدیت در امورات اداری در خدمت مردم و نظام باشیم و با صداقت و امانت داری در رفع مسائل و مشکلات شهروندان محترم کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، احد جلیلیان با اشاره به اینکه باید برقراری نظم و امنیت در هیات‌های مذهبی مورد توجه مدیران مربوطه قرار گیرد، تاکید کرد: موضوع سوخت مدارس در فصل سرما توسط آموزش و پرورش باید پیگیری شود.

وی در ادامه سخنان خود رفع مشکل آبگرفتگی معابر را خواستار شد و بیان داشت: مشکل آبگرفتگی معابر و خیابانهای سطح شهر اسلام آبادغرب توسط شهرداری و شورا در اسرع وقت برطرف شود.

فرماندار اسلام آبادغرب بازسازی شبکه‌های آبخیزداری ارتفاعات مشرف به شهر اسلام آبادغرب را فرسوده اعلام کرد و اظهار داشت: همکاری با ناحیه مقاومت بسیج در راستای برگزاری رزمایش و همچنین اعزام کاروان راهیان نور مورد توجه مدیران قرار گیرد.

جلیلیان تاکید کرد: شناسایی و مرمت راههای روستایی که نیازمند بازسازی هستند در دستور کار اداره راه و شهرسازی این شهرستان باید قرار بگیرد.

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه این جلسه، «کریم شهبازی» را بعنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب معرفی کرد.

در این جلسه، فرمانده سپاه شهرستان پیرامون رزمایش و ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر، مدیر امور آب پیرامون صرفه جویی در مصرف آب و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی پیرامون اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان مطالبی عنوان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز