خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۹ آبان، روز خانواده؛

۸۳ نفر از بازنشستگان شرکت آبفای کرمانشاه تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۷۷

با حضور سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از ۸۳ نفر بازنشسته این شرکت تجلیل شد.

ایلنا: به مناسبت نهم آبان ماه، روز «خانواده و تکریم بازنشستگان» در مراسمی، از ۸۳ نفر از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، در این مراسم، علی مرادی، مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: آنچه را که اکنون از دست آوردهای شرکت مشاهده می‌کنیم، نتیجه تلاش بازنشستگان است و همیشه باید به این تلاش‌ها ارج نهیم.

مرادی با اشاره به اینکه یکی از موهبت‌های خداوند دوران پیری است، افزود: باید دیدگاه افراد نسبت به دوران بازنشستگی تغییر کند و این تصور که بازنشستگی دوران بیهودگی و از کارافتادگی است، امری اشتباه است.

وی بازنشستگی را فصل طلایی زندگی افراد دانست و گفت: این فصل بهترین زمان برای بهره‌برداری از تجربیاتی است که در طول سال‌ها خدمت کسب شده است.

در ادامه این مراسم، سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جایگاه امروز شرکت مرهون تلاش همین بازنشستگان است، گفت: بازنشستگان نقش مربی را برای کارکنان دارند و همکاران بازنشسته به دلیل تجربه بالایی که دارند می‌توانند به سازمان کمک کنند.

رضا کرانی با اشاره به اینکه شرکت آبفا باید از تجارب این عزیزان استفاده کند، بیان داشت: احترام به همکاران همواره از اولویت کاری است و همه نسبت به آن توجه دارند.

وی در پایان افزود: احترام به همکاران بازنشسته از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز