خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آبفای کرمانشاه:

پاسخگویی به ۱۵۹هزار تماس مشترکین توسط مرکز ارتباطات ۱۲۲ آبفای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۸۶

در شش ماه نخست سال جاری به ۱۵۹هزار و ۷۰۹ مورد از تماس های مشترکان پاسخ داده است.

ایلنا: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کرمانشاه اظهار داشت: خواسته‌های مردم همیشه به عنوان یک دغدغه برای مسوولان شرکت آب و فاضلاب مطرح بوده و سامانه ۱۲۲ به عنوان پل ارتباطی، نظرات مردم و مسئولان را به هم منتقل می‌کند و در راه رفع آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مرادی در مورد عملکرد شش ماه این مرکز، تاکید کرد: مرکز۱۲۲ به طور متوسط در طول شبانه روز پاسخگوی بالغ بر ۱۸۰۰ تماس تلفنی است که این تعداد تماس در زمان قطع آب افزون به ۳۵۰۰ مورد می‌رسد.

مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ در شش ماه نخست سال جاری ۱۵۹هزار و ۷۰۹ مورد از تماس‌های مشترکان پاسخ داده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمانشاه، با تاکید به پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای واحد ۱۲۲در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب، افزود: بعد از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعا آدرس به منظور اعزام اکیپ تعمیراتی به یکی از سه نواحی اتفاقات ابلاغ می‌شود. مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفا استان کرمانشاه در طول ساعات شبانه روز با ۲۰ خط ورودی و در چهار شیفت آماده پاسخگویی به مشترکان و دریافت پیام‌های مردمی است.

مرادی در مورد اهمیت مرکز ۱۲۲ اظهار داشت: مرکز اطلاع رسانی و سامانه ۱۲۲ علاوه بر گسترش راههای ارتباطی با مشترکان، نسبت به نظرسنجی از آنان به منظور آگاهی از عملکرد کار‌شناسان و نحوه رسیدگی به حوادثنیز اقدام می‌کند تا گامی برای تعامل و ارتقای ارتباط متقابل مجموعه و مخاطبان برداشته شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمانشاه افزود: علاوه بر آن، این مرکز در خصوص اعزام نیروهای امداد برای جلوگیری از هدر رفت آب در موارد خرابی شبکه، انشعاب و یا شکستگی لوله‌های آب وفاضلاب اقدام می‌کند، از طرف دیگر این مرکز علاوه بر همکاری با سایرپست‌های امداد، در زمینه‌های مختلف مردم راهنمایی و ارشاد می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز