خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه:

بازنشستگان نمونه زیر پوشش تأمین اجتماعی کرمانشاه تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۵

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از انتخاب و تجلیل از بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده نمونه زیر پوشش تأمین اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد.

ایلنا: مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: نهم آبان ماه، کار افتادگان کلی و همسران بازمانده نمونه زیر پوشش تأمین اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت روز «تکریم بازنشستگان و خردمندان» مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، کیومرثفلاحی با اشاره به اینکه بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگاری هستند، تاکید کرد: تلاش خستگی‌ناپذیر آنان در سالیان خدمت صادقانه در اذهان جامعه باقی می‌ماند، تجلیل از بازنشستگان و خردمندان نشات گرفته از آموزه‌های دینی و اخلاقی است.

وی افزود: هدف از برگزاری مراسم روز بازنشستگان و خردمندان و تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه؛ تقویت فرهنگ ارزشمند ارج نهادن و احترام به قدر و منزلت بازنشستگان به‌عنوان اسوه‌های تجربه و خردورزی، ازکارافتادگان کلی به‌عنوان نماد کار و تولید و همسران بازمانده به‌عنوان الگوی صبر در میان جامعه و خانواده‌هاست.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در پایان در خصوص چگونگی ثبت‌نام در فراخوان انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه، گفت: تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران زیر پوشش تامین اجتماعی استان کرمانشاه می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۶ مهر ماه سال‌جاری با مراجعه به شعب بیمه‌ای تامین اجتماعی و دفا‌تر کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز