خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت؛

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۳۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی وحید یوسفی نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم سعید نمکی وزیر بهداشت خطاب به وحید یوسفی نژاد به شرح زیر است:

به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

وی همچنین در پیامی دیگر از تلاش‌های سیامک واحدی در زمان ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان قدردانی کرد. و خطاب به رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان چنین آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سیامک واحدی

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را درخدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز