خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

معلولان نیازمند نگاه ترحم آمیز نیستند/ مسئولان برای رسیدگی به مشکلات معلولان اراده جدی دارند

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۳۷۲

استاندار کردستان با بیان اینکه معلولان نیازمند نگاه ترحم آمیز نیستند، گفت: در تک تک معلولان استعدادهای زیادی نهفته است که نیاز به شکوفایی دارد.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در نشست هم اندیشی با انجمن‌ها و تشکل‌های معلولین استان، اظهار کرد: اگر خداوند عضوی از شما گرفته به جای آن استعداد نهفته ای دارید که باید شکوفا شود پس نیاز به نگاه ترحم‌آمیز دیگران ندارید.

وی افزود: بسیار علاقمندم برای این قشر، آنچه که وظیفه و انسانیت حکم می‌کند انجام دهم و جای خوشحالی است که در استان عزم و اراده انجام کار در این حوزه وجود دارد و بهزیستی هم با دلسوزی تمام، انجام وظیفه می کند. 

مرادنیا ادامه داد: مسئولان بهزیستی و سایر دستگاه های متولی در زمینه رسیدگی به مشکلات این قشر، عزم و اراده جدی داشته باشند.

استاندار کردستان اذعان داشت: این قشر از جامعه مسائل و مشکلاتی دارند که کمتر توانسته‌ایم برای رسیدگی به آن وقت بگذاریم اما وجود ۵۰ هزار نفر معلول در کردستان، جمعیت کمی نیست و باید بیشتر وقت بگذاریم.

مرادنیا نوید حضور بخش خصوصی در حوزه مسائل مربوط به معلولین را داد و خاطرنشان کرد: همانگونه که دکتر ذوالفقارنسب (مربی و مالک باشگاه فوتبال) با تمایل شخصی به عرصه ورود کرده و بخشی از باشگاه خود را به اختصاص داده اند افراد دیگری هم مایل هستند در این راه گام بردارند.

وی همچنین در خصوص مطالبات مطرح شده از سوی آنان قول داد همه مطالبات از جمله بحث مناسب سازی را که مطالبه همه انجمن ها و معلولین است را با فرمانداران مطرح کند. همچنین بحث قانون واگذاری زمین رایگان به تعاونی مسکن های معلولین از مدیرکل راه و شهرسازی پیگیر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز