خبرگزاری کار ایران

فقط می‌توانم برای تیم دعا کنم؛

کلانی: بزرگترین مشکل پرسپولیس نداشتن اسپانسر است / می‌توانم تنها ناظر باشگاه باشم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۸۹

هر کسی هم که در گذشته چه با عنوان بازیکن و چه با عنوان تدارکات و مسئول اداری در باشگاه پرسپولیس با کمترین امکانات کار می کرده جز پیشکسوتان محسوب می شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد مسائل فنی تیم پرسپولیس فعلا زود است صحبتی انجام شود و باید منتظر آغاز نیم فصل دوم باشیم.

حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به واگذاری ۳۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان گفت: به نظر من این تصمیم بسیار صحیح است و کار پسندیده ای محسوب می‌شود. هر کسی هم که در گذشته چه با عنوان بازیکن و چه با عنوان تدارکات و مسئول اداری در باشگاه پرسپولیس با کمترین امکانات کار می کرده جز, پیشکسوتان محسوب می‌شود ضمن اینکه ما نفراتی چون پروین، معینی، آشتیانی، کاشانی، جاسمیان و چند نفر دیگر را داریم که آنها موسس باشگاه پرسپولیس بودند و سالها برای شکل گیری این باشگاه زحمت کشیدند.

وی افزود: بعد از این پیشکسوتان نفرات دیگری هم به باشگاه پرسپولیس آمدند و برای اعتلای این باشگاه زحمت کشیدند در کل باید بگویم مسئولین دولتی با واگذاری بخشی از سهام به پیشکسوتان حق مطلب را برای پیشکسوتان ادا کرده اند.

کلانی در خصوص اینکه آیا خود او هم جزو خریداران سهام پیشکسوتان خواهد بود گفت: نه سن من به مرز ۷۰ سالگی رسیده و فقط می توانم به عنوان یک ناظر یا مشاور عمل کنم چرا که نه توان مالی آن را دارم و نه توان فکری. فقط درحد مشاوره آن هم هر از گاهی بتوانم نظری بدهم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا تیم فوتبال این باشگاه در نیم فصل دوم می تواند انتظارات را برآورده کند، گفت: صددرصد می تواند، مسئولین هیات مدیره و کادر فنی تمام تلاش خود را انجام دادند تا در تعطیلات نیم فصل به وضعیت باشگاه سر و سامان دهند. ما منتظر هستیم تا مسابقات آغاز شود تا شاهد عملکرد قابل قبول از سوی بازیکنان باشیم گرچه از الان نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد نتیجه گیری پرسپولیس انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: ما در حدود یکی دو ماه است که دنبال مشکلات مدیریتی و مالی باشگاه پرسپولیس بودیم و به همین دلیل برنامه ریزی روی مسائل فنی نداشتیم و در کل هم منتظر هستیم برهه کنونی عبور کند تا مراحل واگذاری سهام باشگاه به بخش خصوصی انجام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی بزرگترین مشکل باشگاه پرسپولیس نداشتن اسپانسر است و تا این مشکل حل نشود ما نمی توانیم کاری انجام دهیم و فقط برای پرسپولیس دعا می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز