خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج مطرح کرد:

تجارت بدون پشتوانه تولید نوعی دلالی است/ امروز نیازمند حمایت از تولید هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۹۹۸

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج گفت: تجارت بدون تولید و پشتوانه تولید به مثابه دلالی است و اشتغال و شکوفایی و توسعه کشور را به دنبال نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید کمال حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: براساس قانون، اتاق ها بعنوان مشاور سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه هستند و نیاز است در این شرایط ملتهب پیش آمده، جلسات منظمتر و مستمری را با افراد صاحب ایده داشته باشیم.

وی افزود: اتاق در حیطه کشاورزی و آب، منابع طبیعی و صنایع غذایی ورود و برنامه های خود را برای ایجاد مرکز مطالعات راهبردی کشاورزی و آب غیر دولتی  تنظیم کندو این امکان پذیر نیست مگر اینکه در ارتباط با مشکلات بصورت واقعی و میدانی ورود پیدا کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج خاطر نشان کرد: تجارت بدون وجود تولید و پشتوانه تولید به مثابه دلالی است و اشتغال، توسعه و شکوفایی کشور را به دنبال ندارد.

حسینی در ادامه یادآورشد: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت از تولید، ایجاد زیرساخت ها، مولفه های تولید و صادرات هستیم.

وی با اشاره به بخش نامه ها و بسته های حمایتی ، بیان کرد: این بسته ها نه تنها تاثیری در تولید واقعی کشور ندارند بلکه باعث ایجاد بنگاهای رانتی دولتی و نابودی بخش تولید و اشتغال نیز می شود.

حسینی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تجاربی که در پیمان سپاری ارزی داریم نشان داده است که صادرات بخش خصوصی واقعی کاهش پیدا کرده و باعث سوق دادن مردم به راه خلاف و تقلب می شود.و نیاز است دولت برای کردستان و استان های ضعیف، بخش خصوصی واقعی و شرکت های واقعی راه اندازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز