خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

دستگاه های اجرایی حق جایجایی اعتبار بین شهرستانها را ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۹۸۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: گزارش‌گیری از روند اجرای پروژه هایی که به آنها اعتبار اختصاص داده می شود بطور مستمر انجام می شود و دستگاه های اجرایی حق جایجایی هیچگونه اعتباری بین شهرستانها را ندارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان؛ بهرام نصراللهی  زاده در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان  بانه با اشاره به اینکه مسئولیت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان به گونه‌ای است که در حوزه های مختلف باید سیاست‌های توسعه‌ای را دنبال کند، گفت: ما در کنار همه دستگاه‌ها هستیم و آمادگی داریم تا همه توان و ظرفیت خود را برای کمک به دستگاه ها در جهت گره گشایی از مشکلات موجود بکار گیریم.
 
وی افزود: همه ما در برابر مردم مسئولیت داریم و باید تمام تلاشمان را بکار بگیریم تا گره گشای مشکلات مردم باشیم براین اساس رویکرد جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تدوین برنامه هایی با کمک مدیران و مسئولان شهرستان های مختلف است تا شاهد اثرگذاری بیشتر و سریعتر پروژه ها در زندگی شهروندان باشیم.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: انتظارات مردم از دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حوزه های آموزشی، ورزشی، آب، راه، بهداشتی و درمانی و ... بسیار بحق است اما بدلیل محدودیت منابع باید پروژه ها را صحیح اولویت بندی و اجرا و مدیریت بکنیم تا بیشترین بهره عاید مردم بشود.
 
وی خاطر نشان کرد: بانک اطلاعاتی همه پروژه‌های ناتمام در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ایجاد شده و بیش از 95 پروژه ناتمام در شهرستان بانه وجود دارد که باید آنها را اولویت بندی کنیم.
 
بهرام نصراللهی زاده با اشاره به اینکه همه تلاشها برای اولویت بندی و اجرای پروژه ها به منظور ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای مردم است، گفت: در سند آمایش استان نیز مبانی و سیاست های توسعه ای بصورت شهرستانی تدوین می شود و قابلیت های شهرستان ها احصا خواهد شد تا براساس این سند بالادستی دیگر امکان تغییر اولویت های شهرستان ها با سلیقه افراد و بصورت مقطعی ممکن نباشد.
 
وی گفت: حتی پروژه های عمرانی را باید به‌گونه ای طراحی و برنامه ریزی کنیم که به تولید ثروت و ایجاد اشتغال برای مردم منجر شود و بخشهای حوزه صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری به این موضوعات توجه داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: گزارش گیری از پروژه هایی که به آنها اعتبار اختصاص داده می شود بطور مستمر انجام می گردد و دستگاه های اجرایی حق جایجایی هیچگونه اعتباری بین شهرستانها را ندارند.
 
نصراللهی زاده خاطر نشان کرد: برنامه ریزی هایمان به گونه‌ای باشد که به جای توزیع اعتبارات خرد بین پروژه های متفرقه تمرکز را بر اولویت های اصلی بگذاریم تا پروژه‌های مهم زودتر به بهره‌برداری برسند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز