خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز امداد آب و فاضلاب سنندج مطرح کرد:

رفع بیش از ۶ هزار حادثه آب و فاضلاب در شهر سنندج

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۴۷

مدیر مرکز امداد و حوادث آب و فاضلاب شهری سنندج گفت: طی ۷ ماهی که از فعالیت این مرکز ، ۶۲۱۷ حادثه رفع شده که از این تعداد ۴۴۸۷ حادثه در بخش آب و ۱۷۳۰ حادثه در بخش فاضلاب بوده است.

به گزارش ایلنا، حمید شالپوش با اعلام این مطلب افزود: ساختار جدیدی در مرکز امداد و حوادث ایجاد شده که نقطه آغاز آن از بیستم آبان ماه سال گذشته بوده است.

وی افزود: چارت سازمانی آب و فاضلاب شهر سنندج از گذشته به این صورت بود که دارای ۴ منطقه بهره‌برداری و اتفاقات بود که پس از تغییر مدیریت ارشد مجموعه و بررسی های انجام شده با توجه به حجم زیاد اتفاقات و عدم ترمیم به موقع هدر رفت آب، تصمیم به متمرکز شدن مناطق در بحث امداد و حوادث گرفته شد.

مدیر مرکز امداد و حوادث آب و فاضلاب شهری سنندج گفت: از سال گذشته سامانه ۱۲۲ که پل ارتباطی ما و مشترکان است، وسعت، ابعاد و ساختار جدیدی به خود گرفته و هر نوع حادثه اعم از حوادث بخش آب (انشعابات شبکه های اصلی و فرعی و خط انتقال) تنش آبی، افت فشار و گرفتگی در بخش فاضلاب به این سامانه اعلام و ثبت حادثه می شود و سپس به صورت اتوماتیک به حوزه امداد و حوادث ارجاع و در این مرکز در ۴ مرحله بر روی اتفاق کار می شود.

شالپوش این ۴ مرحله را دریافت امداد، اعزام اکیپ، آغاز عملیات و پایان عملیات عنوان کرد و گفت: این فرآیند به نوع حادثه و شرایط محل وقوع بستگی دارد و تلاش کرده ایم با توجه به نیروی انسانی و تجهیزات در اختیار، متوسط زمان رفع حادثه را نیز به پائینتر از میانگین کشوری برسانیم.

وی با یادآوری کاهش زمان رفع حادثه از دو روز به ۵ ساعت خاطرنشان کرد: مهمترین اقدامی که موجب این تسریع در کار شد، متمرکز سازی امداد و حوادث بود، چراکه موجب می شود صدور دستور و نظارت از یک نقطه انجام شود و چند فیلتر یا گام نیز برای فعالیتها پیش بینی شده که روند اجرا و رفع اتفاق را تسریع می‌بخشد.

شالپوش تصریح کرد: پس از رفع هر حادثه، پایان کار ثبت می شود و وارد سامانه ۱۲۲ می شود و حدود نیم ساعت بعد، همکاران این سامانه با مشترکان تماس گرفته و میزان رضایت آنها از فعالیت انجام گرفته را جویا می شوند و خوشبختانه مردم تاکنون اظهار رضایت داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز