خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان صورت گرفت:

تفاهم نامه ساخت بیمارستان 100 تختخوابی در کامیاران امضاء شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۰۰

تفاهم نامه ساخت بیمارستان 100 تختخوابی با حضور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت بیمارستان های وزارت بهداشت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان کامیاران امضا شد.

به گزارش ایلنا، فرماندار کامیاران در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد، با بیان اینکه کامیاران نیازمند توسعه بیشتر در بخش های درمانی است، گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌هایی توسط معاونت وکارشناسان فرمانداری، مسئولان شبکه بهداشت و دیگر دلسوزان به منظور ایجاد مکانی مناسب جهت احداث بیمارستان جایگزین صورت گرفته که ما امروز شاهد به ثمر نشستن این زحمات هستیم.

مسعود الماسی اظهار داشت: احداث بیمارستان 100تختخوابی به عنوان یک مطالبه مجموعه شهرستان که بتواند نیازهای مردم را به خوبی تامین کند در آینده نزدیک آغاز خواهد شد و ما در حال حاضر به دنبال فراهم کردن مقدمات اجرای کار هستیم.

 نماینده مردم سنندج ، کامیاران ودیواندره در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه گفت: 15 میلیارد تومان اعتبار اولیه برای شروع کار احداث بیمارستان کامیاران در نظر گرفته شده است.

سید مهدی فرشادان افزود: با توجه به موقعیت نامناسب بیمارستان فعلی، فرسوده شدن آن وخواست مردم مبنی بر ایجاد مکانی مناسب وجایگزین تلاش ها و پیگیری های لازم در سطح وزارت انجام و با سفر کمیسیون برنامه و بودجه و بازدید از این مکان شرایطی فراهم کرد تا امروز شاهد اتفاق خوب برای مردم کامیاران باشیم.

وی تصریح کرد: در مرحله اول مبلغ 7 میلیارد تومان اعتبار برای اجرا پیش بینی وبا توجه به پیگیرهای لازم و قول مساعد از سوی آقای نوبخت به منظور تامین 8 میلیارد تومان اعتبار علاوه بر مبلغ فوق ومبالغی که خود وزارت بهداشت در نظر گرفته است داده شد که در حین اجرا وشروع کار اختصاص خواهد یافت.

نماینده مردم سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: طی دیدارهای لازم با وزیر محترم بهداشت و معاون پیشتیبانی وزارت خانه نقشه های لازم بر اساس نظرات کارشناسی تهیه و با همت مسئولان این وزارت خانه کار اجرایی پس از مکان یابی زمین آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت بیمارستان های وزارت بهداشت هم گفت: در صورت فراهم شدن مکان برای احداث ، بیمارستان 100 تختخوابی کامیاران ظرف دو سال تکمیل وبه بهره برداری خواهد رسید.

احمری با بیان اینکه در صورت فراهم شدن شرایط این پروزه مدت دو سال تکمیل خواهد شد.عنوان کرد: این بیمارستان یکی از اولویت های وزارت بهداشت است  که دارای ردیف بودجه شده و انتظار می رود با همکاری مسئولان شهرستان شرایط لازم برای اجرای کار فراهم شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز