خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت مطرح کرد:

افزایش خدمات‌دهی در مناطق محروم با کمک نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۴۷

نیروهای مسلح با توجه به امکاناتی که دارند به بحثبهداشت و درمان کشور کمک کنند / ظرفیت نیروهای مسلح برای ساخت بیمارستان‌ها و تجهیزات باید استفاده شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم با کمک نیروهای مسلح خدمات‌دهی بهداشتی در مناطق محروم افزایش پیدا کند.

به گزارش ایلنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی صبح امروز در مراسم افتتاح داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش گفت: ظرفیت نیروهای مسلح برای ساخت بیمارستان‌ها و تجهیزات باید استفاده شود؛ شاید بودجه‌ای که نیروی زمینی ارتش در اختیار دارد، چندان برای فعالیت در این زمینه مناسب نباشد اما هستند نهادها و قرارگاه‌هایی که می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح با توجه به امکاناتی که دارند به بحثبهداشت و درمان کشور کمک کنند.

همچنین هاشمی از آمادگی بیمارستان‌ها برای کمک به نیروهای مسلح خبر داد و افزود: مجموعه وزارت بهداشت با بالغ بر ۵۷۰۰ بیمارستان می تواند در قسمت هایی که لازم است به نیروهای مسلح کمک کند.

وی گفت: از جمله دیگر خدماتی که ما می‌توانیم به نیروهای مسلح ارائه کنیم، آموزش نیروهای متخصص در بیمارستان های نیروهای مسلح است.

هاشمی با تاکید بر اهمیت مدیریت دارو در کشور افزود: مجموعه IT باید در خدمت بحثتوزیع دارو قرار گیرد تا خدمات دهی به مردم تسریع و از ترویج داروهای تقلبی و قاچاق جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز