خبرگزاری کار ایران

محمد دارند مطرح کرد:

برتری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان در حوزه پژوهش و فناوری

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۷۸

معاون پژوهشی دانشکده منابع طبیعی دانشکاه کردستان گفت: نقش و جایگاه دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان به لحاظ پژوهش و فناوری به نسبت دیگر دانشکده ها بسیار سرآمد تر و برتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دارند روز شنبه در آیین افتتاحیه مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش در آمفی‌تئاتر دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان برگزار شد، افزود: وزارت‌علوم هر سال هفته‌ای تحت عنوان هفته پژوهش در نظر می‌گیرد اما دانشگاه‌ها برای شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر زودتر از موعد مقرر که ۲۱ تا ۲۷ آذرماه است اقدام به برگزاری همایش می‌کنند.

وی اظهار داشت: شعار مطرح شده این هفته، پژوهش تقاضا محور و تجاری‌سازی فناوری و زیربنای تولید و اشتغال است از این جهت پیش رفتن به سمت تجاری‌سازی پژوهش و فناوری بر اساس تقاضا را محور و رویکرد وزارت علوم تعیین کرده است.

دارند، شکل‌گیری و ایجاد انگیزه در پژوهشگران را هدف اصلی این همایش برشمرد و گفت: در این راستا دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان از تاریخ ۴ تا ۸ آذر به تجلیل و قدردانی از پژوهشگران نمونه نیز در جهت ایجاد شوق و انگیزه بیشتر برای فعالیت گسترده تر می پردازد.

معاون پژوهشی دانشکده منابع طبیعی کردستان عنوان کرد: نقش و جایگاه دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان به لحاظ پژوهش و فناوری نیز به نسبت دیگر دانشکده‌ها بسیار سرآمدتر است و عمده دلیل آن خروجی بیشتر در این حوزه با کمترین هزینه و خرج است و در این راستا مسئولان این دانشکده برای ارتقای بیشتر جایگاه این دانشکده نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز