خبرگزاری کار ایران

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور:

ابلاغ سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان توسط دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۹۶۱

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور ابلاغ سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان توسط دولت یازدهم را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا یاوند عباسی امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران کردستان که در استانداری تشکیل شد با بیان اینکه کردستان در بین استان های درگیر جنگ ویژگی های ممتاز را داشت، افزود: با وجود مشکلات معیشتی حاکم بر منطقه مردم به گرمی پذیرای رزمندگان بودند و این قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: با وجود تمام تبلیغات و تهدیدات دشمنان مردم ایستادگی کردند و توانستند امنیت را در منطقه و کشور ایجاد کنند.

یاوند عباسی خدمت رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: موضوع ایثار و شهادت در جامعه همیشه جاری است چراکه هنوز از توطئه های دشمنان در امان نیستیم لذا این مهم نباید به فراموشی سپرده شود.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور با بیان اینکه در دولت یازدهم در حوزه ایثارگران خدمت رسانی و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت ریل گذاری شد، گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم دو اتفاق خوب ابلاغ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و تهیه سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان اجرایی شد، و بدون شک این قوانین آن‌گونه که شایسته است جامع و کامل نبوده اما در نوع خود بی‌نظیر بود.

عباسی ادامه داد: سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان سیاست‌های اجرایی رسیدگی به این افراد را مدنظر قرار داده است.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور خاطرنشان کرد: مشاوران امور ایثارگران از تمام موانع برای بهبود شرایط زندگی این افراد عبور می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز