خبرگزاری کار ایران

رجایی در پاسخ به ایلنا: / تکرار /

هیچ گروه خودسری وجود ندارد / آنها سازمان یافته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۵۱

تاکنون عربستان از آیت الله هاشمی دو بار دعوت کرده که به این کشور سفر کنند اما تاکنون شرایط برای این سفر فراهم نشده است.

مشاور ارشد آیت الله هاشمی گفت: به نظر من هیچ گروه خودسری وجود ندارد و قطعا آنها سازمان یافته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی رجائی در حاشیه همایش «اگر امام بود» که عصر امروز در کانون توحید توسط سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به عربستان گفت: تاکنون عربستان از ایشان دوبار دعوت کرده که به این کشور سفر کنند اما تاکنون شرایط برای این سفر فراهم نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که این شرایط چه چیزی هستند، تصریح کرد: این سفر نیاز به یک سری هماهنگی هایی دارد که باید از داخل انجام شود.

مشاور ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص مکتب اعتدال تصریح کرد: مکتب اعتدال مربوط به این چند سال نیست و می توان ریشه های آن را در زمان حضرت امام(ره) هم دید.

رجائی ادامه داد: حضرت امام(ره)، خود بانی اعتدال بودند و مانع از انجام هر گونه افراطی گری می شدند و مثال این حرکت را می توان در اجازه ایشان در تشکیل مجمع روحانیون در کنار جامعه روحانیت دید.

وی تاکید کرد: به نظر من اعتدال توسط دولت آقای روحانی تشدید شده است.

مشاور ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره تحرکات گروه های خودسر خاطرنشان کرد: به نظر من هیچ گروه خودسری وجود ندارد و قطعا آنها سازمان یافته اند.

وی درباره استعفای کاظم میرولد معاون سیاسی وزارت کشور یادآور شد: ایشان از یک یا دوماه قبل بخاطر برخی از مشکلات استعفا داده بودند.

رجائی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا درخصوص ارزیابی اش از عملکرد دولت ابراز داشت: دولت در عرصه سیاست خارجی، رفع تحریم ها و عادی سازی روابط بسیار خوب عمل کرده و اقداماتش امیدوار کننده است.

وی افزود: اما دولت باید در مسائلی نظیر سفر استانی تجدید نظر کند و توجه بیشتر داشته باشد و پخته تر عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز