خبرگزاری کار ایران

عبدالمحمد زاهدی مطرح کرد:

زائران راهیان نور سفیر امنیت کردستان خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۸۸

استاندار کردستان در جلسه ستاد راهیان‌ نور استان، گفت: زائران راهیان نور، سفیر امنیت کردستان خواهند بود.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در این جلسه از انقلاب اسلامی ایران و اتفاقات قبل و بعد از پیروزی آن به عنوان ابتکارات منحصر به فردی نام برد که در تمام دنیا بی‌نظیر است.

وی اظهار داشت: جنگ فی‌النفسه پدیده زشتی است اما از دل این زشتی پدیده‌های کم‌نظیر و منحصر به فردی ایجاد کردیم که راهیان نور یکی از منحصربه فردترین زیبایی‌های خلق شده از جنگ است.

زاهدی خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم جای دیگری از دنیا، مردم این‌گونه با اشتیاق به مناطق عملیاتی جنگ سفر کنند تا از نزدیک با موقعیت و شرایط آن زمان آشنا شوند.

استاندار با استناد به سخنان رهبر انقلاب درباره اهمیت انتقال تاریخ به نسل‌های آینده افزود: یک یا دو نسل دوران دفاع مقدس را به یاد دارند و این وظیفه ماست که به نسل‌های آینده بگوییم چه رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی شده تا امروز ما بتوانیم در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

زاهدی متذکر شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و همه مسئولان استان موظف‌اند همکاری لازم را داشته باشند تا کردستان میزبان خوبی برای زائران راهیان نور باشد.

وی در پایان یادآور شد: زائران راهیان نور در سفر به کردستان علاوه بر آشنا شدن با یادمان‌های شهدا در استان، سفیران خوبی برای امنیت و زیبایی‌های کردستان خواهند شد.

شایان ذکر است، استان کردستان جزو استان‌هایی است که هم میزبان است، هم مهمان و سال 95 میزبان 350 هزار زائر بوده و 25 هزار نفر نیز به مناطق مختلف اعزام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز