خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه زنجان خبرداد:

اولین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور زنجان به منطقه غرب کشور اعزام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۵

اولین کاروان دانش آموزی راهیان نور شهر زنجان صبح امروز(۲۸ مهر) از محل مزار شهدای پایین مسجد شهدای زنجان راهی مناطق عملیات غرب کشور شدند.

زنجان ایلنا: ‌اولین کاروان دانش آموزی راهیان نور شهر زنجان صبح امروز(۲۸ مهر) از محل مزار شهدای پایین مسجد شهدای زنجان راهی مناطق عملیات غرب کشور شدند. مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه زنجان گفت: در هر اتوبوس حامل زائران راهیان نور یک روحانی و روای حضور دارند تا ضمن پاسخگویی به سوالات دانش آموزان به روایت عملیات‌های جنگ بپردازند.

عطاء اله داودی، ‌ مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه زنجان در حاشیه مراسم اعزام کاروان‌های راهیان نور از زنجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: کاروانهای راهیان نور دانش آموزی در قالب چهار دور به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد که اولین دوره آن با حضور ۲۸۰ نفر از دانش آموزان پسر حوزه مرحوم موسوی در قالب هفت اتوبوس اعزام شدند.

داودی با اشاره به اینکه دانش آموزان اعزامی در مقطع تحصیلی متوسطه هستند، اظهار داشت: زائران برای حضور در یادمان‌های مریوان و سنندج و بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدت حضور هر دوره در این اردو‌ها ۲ روزه خواهد بود، یادآور شد: اعزام کاروان‌های راهیان نور از ۲۸ مهر تا ۲ آبان امسال ادامه دارد.

به گفته داودی اعزام دوره دوم از دانش آموزان حوزه مرحوم موسوی و دورههای سوم و چهارم از حوزه شهید رجایی خواهد بود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه زنجان ادامه داد: در هر اتوبوس حامل زائران راهیان نور یک روحانی و روای حضور دارند تا ضمن پاسخگویی به سوالات دانش آموزان به روایت عملیات‌های جنگ بپردازند.

آشنایی دانش آموزان با سال‌های دفاع مقدس و فلسفه جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان از اهداف مهم اعزام راهیان نور عنوان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز