خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان تبلیغات اسلامی قائم شهر:

هدف آموزش و پرورش راستین این است که به هشیاری آدمی، تازگی بخشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۰۵

۲۶۳دانش آموز سال دوم متوسطه دختر دبیرستان های قائم شهر در مرحله سوم به منظور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.


رییس سازمان تبلیغات اسلامی قائم شهر گفت: ۲۶۳دانش آموز سال دوم متوسطه دختر دبیرستان های قائم شهر در مرحله سوم به منظور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، ۲۶۳دانش آموز سال دوم متوسطه دختر دبیرستان های قائم شهر در مرحله سوم به منظور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

رییس سازمان تبلیغات قائمشهر در مراسم بدرقه ۲۶۳ دانش آموزان اعزامی به راهیان نور، ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش گفت: هدف آموزش و پرورش راستین این است که به هشیاری آدمی، تازگی بخشد؛ به گونه‌ای که نسبت به زیبایی‌ها و شگفتی‌های زندگی به گونه‌ای مداوم، آگاهی داشته باشد.

حجت الاسلام ذاکری، بیان داشت: آموزش و پرورش جهت آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی، حفظ آثار و ارزش های آن دوران، انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل فعلی، معرفی و بیان شرح حال چهره های الگو و اسطوره جنگ تحمیلی، وحدت، پیوند و تحکیم فرهنگی نسل جوان انقلاب با نسل امروز و شناساندن غیرت، اقتدار و عظمت ایثارگران و شهداء به جوان امروز، تقویت بنیه ی اعتقادی و معنوی دانش آموزان از جمله اهدافی است که نوجوانان و جوانان دانش آموز را به مناطق عملیاتی دوران هشت ساله ی جنگ تحمیلی روانه و به خود جلب می نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز