خبرگزاری کار ایران

ماندگاری فرهنگ غنی ایثار و شهادت با برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۰۷

دبیر ستاد راهیان نور کشور مطرح کرد: ماندگاری فرهنگ غنی ایثار و شهادت با برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس

نادر ادیبی دبیر ستاد راهیان نور کشور در آئین اختتامیه نمایشگاه معبری به سوی آسمان در بخش موسیان واقع در شهرستان دهلران، اظهار کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در مناطقی که با تمام وجود خود جنگ را درک کرده‌اند سبب ماندگاری فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌شود.

به گزارش ایلنا وی افزود: هشت سال دفاع مقدس برای ما و برای مردم ما به عنوان سند افتخارات است.

دبیر ستاد راهیان نور کشور تصریح کرد: مردم بخش موسیان متحمل آوارگی و سختی‌های زیادی در دوران دفاع مقدس شده‌اند و برای ثبت این مکان به عنوان یادمان دفاع مقدس در مرحله نخست این محل باید به عنوان مرکز فرهنگی ایثار و شهادت به ثبت برسد.

وی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس من در این منطقه حضور داشتم و از نزدیک شاهد صحنه‌های نبرد رزمندگان اسلام با نیروهای بعثی بودم.

ادیبی عنوان کرد: فرهنگ غنی، ایثار و شهادت باید به نسل جوان به ویژه دانش آموزان منتقل شود.

وی افزود: شهرستان دهلران با داشتن یادمان شهدای شرهانی یکی از مکان‌هایی است که مردم زیادی از این یادمان بازدید می‌کنند و باید اعلام کرد که گسترش یادمان شرهانی در سال آینده به پایان می‌رسد.

دبیر ستاد راهیان نور کشور تصریح کرد: در سال ۹۳ برای تبلیغ مناطق عملیاتی استان ایلام و به ویژه شهرستان دهلران پوشش فضای رسانی خوبی صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز