خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج عنوان کرد:

رای مردم امنیت و پایداری کشور را تضمین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۴۰

فرماندار شهرستان سنندج رای مردم را در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار خواند و گفت: انتخاب مردم در ارتباط بهتر با دنیا و پایداری و امنیت کشور موثر خواهد بود‌.

به گزارش خبرنگارایلنا، ابراهیم زارعی عصر امروز در بازدید از شعبه انتخاباتی مرکز جامع سلامت امام فخر رازی سنندج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان سنندج ۳۱۰ شعبه اخذ رای فعال است افزود: که از این میزان۱۳۹ شعبه مربوط به سنندج و تمام الکترونیکی است.

وی حضور مردم را پر شور خواند و گفت: پیش بینی می شود تراکم مردم بیشتر از این شود و با حضور پر رنگتر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

فرماندار سنندج اظهار داشت: در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا مردم باید به هر کسی که دوست دارند رای دهند و اصلح‌ترین را برگزینند.

زارعی رای مردم را در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار خواند و گفت: انتخاب مردم در ارتباط بهتر با دنیا و پایداری و امنیت کشور موثر خواهد بود‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه تخلفات محرزی در سنندج مشاهده نشده و گزارش‌هایی که از مردم دریافت می شود بررسی و کسانیکه تبلیغ کنند راهنمایی خواهند شد تا فضای انتخابات در کنار صندوق‌ها آرامتر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز