خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره استانداراستان اصفهان اعلام کرد:

آبگرمکن مخزنی با نام تجاری «آداک» غیر استاندارد است

کد خبر : ۱۵۲۳۷۳

در بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان اصفهان، مشخص شد یک واحد تولیدی علیرغم ابطال پروانه استاندارد، اقدام به استفاده از نشان استاندارد بر روی تولیدات خود کرده است که پس از طی مراحل قانونی این واحد پلمپ شد.

ایلنا: مدیر کل اداره استاندارد استان اصفهان؛ با اشاره به اینکه در بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان اصفهان، مشخص شد یک واحد تولیدی علیرغم ابطال پروانه استاندارد، اقدام به استفاده از نشان استاندارد بر روی تولیدات خود کرده است اظهار داشت: پس ازبازرسی های این اداره کل و احراز تخلف و طی مراحل قانونی، خط تولید این واحد تولیدی پلمپ و نهایتاً جهت اعمال برخوردهای قضایی به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامحسین شفیعی، تاکید کرد: این واحد تولیدی اقدام به تولید آبگرمکن مخزنی با نام تجاری «آداک» نموده است که این آبگر من ها غیر استاندارد است.

وی اظهار داشت: تولید کنندگانی که تولیداتشان مشمول استاندارد اجباری است چنانچه اقدام به اخذ پروانه ننمایند یا از تمدید آن سر باز زنند، متخلف شناخته شده و طبق قانون از فعالیت آنها جلوگیری و خط تولید نیز پلمپ می شود.

وی افزود: نشان استاندارد بر روی محصولات، اطمینان خاطر از سلامت محصول را به مصرف کنندگان می دهد و سوء استفاده از این نشان آنهم به شکل جعل نشان استاندارد بر روی محصولات، نه تنها خیانت به حق الناس است بلکه جان، مال و امنیت مصرف کنندگان را مورد تهدید قرار می دهد و این اداره کل با اینگونه تخلفات به شدت برخورد خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز