خبرگزاری کار ایران

فرح لقا معتمد وزیری مطرح کرد:

زنان در فعالیت‌های مدنی مشارکت داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۴۰

رئیس ستاد بانوان روحانی در کردستان فعالیت مدنی زنان در جامعه را مهم تلقی کرد و گفت: دخیل‌شدن با اینگونه فعالیت‌ها منجر به حضوری مثبت و مستمر از سوی زنان در جامعه می شود لذا با اعتماد به خود زمینه رشد و پیشرفت را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، فرخ لقا معتمد وزیری عصر روز دوشنبه در نشست بانوان ستاد دکتر روحانی که با عنوان"جنسیت و فلسفه سیاسی" برگزار شد، با بیان اینکه در دنیا همواره شرایط برای حضور زنان آماده و فراهم نبوده است، افزود: خوشبختانه امروز دیدگاه و نوع اندیشه نسل جدید با مشکلات متفاوت است و براحتی مسایل را از هم تفکیک می‌کنند.

وی فعالیت مدنی زنان در جامعه را مهم تلقی کرد و گفت: دخیل شدن با اینگونه فعالیت ها منجر به حضوری مثبت و مستمر از سوی زنان در جامعه می شود لذا با اعتماد به خود زمینه رشد و پیشرفت را فراهم خواهیم کرد. 

معتمد وزیری همگام شدن با مردان جهت تحقق اهداف بلند مدت را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: امروز زنان در تمامی زمینه ها همراه با مردان حضور می یابند چرا که به اصل مشارکت اعتقاد دارند.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به جامعه ایده آل برای زنان نیازمند عبور از فرایند است بیان داشت: ممکن است جامعه ایده آل برای احقاق حقوق زنان در نسل های آینده نمود پیدا کند با این اوصاف نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی در کردستان گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم زنان حضور پررنگی را در جامعه ایفا کردند و توانستند در منزلت های مختلف خود را مطرح کنند بنابراین می طلبد برای رسیدن به جایگاه حقیقی خود زنان مستقل و آزاده ای را به بار بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز