خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر کردستان خبرداد؛

امدادرسانی به بیش از هزار حادثه دیده در برف و کولاک کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۰۵۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از هزار نفر گرفتار در برف و کولا استان امداد رسانی انجام دادند.

به گزارش ایلنا، پیام جلالی گفت: با توجه به بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان کردستان، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان جهت امداد رسانی به مسافران و خودرو‌های گرفتار شده در برف و کولاک اعزام شدند.

جلالی بیان داشت: به دنبال بارش‌های شدید برف که از روز گذشته در استان آغاز شد، به بیش از یک هزار مسافر و افراد در راه مانده در محور‌های سنندج، قروه، کامیاران و دهگلان امدادرسانی و اسکان اضطراری صورت گرفت.

وی افزود: تاکنون به بیش از یک هزار نفر از هموطنان عزیز در شهرستان‌ها امدادرسانی شده که از این تعداد ۵۶۹ نفر اسکان اضطراری صورت گرفته و اقلام امدادی و بسته‌های تغذیه اضطراری توسط امدادگران و نجاتگران زحمت کش استان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه عنوان کرد: در پی بارش شدید برف و وضعیت بوجود آمده ۱۲۴ خودرو توسط تیم‌های عملیاتی رهاسازی شده و به ۸ مصدوم خدمات امدادی ارائه شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده و ادامه بارش‌ها و وضعیت جاده‌ها، به هموطنان عزیز توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند در غیر اینصورت حتما به توصیه‌های پلیس راه توجه کرده و تجهیزات امدادی و خصوصا زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر در جمعیت هلال احمر استان کردستان عضو هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز