خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان:

خبرنگاران وارثان حرکت انبیاء الهی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۹۳۶

نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت : خبرنگاران وارثان حرکت انبیاء الهی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمدی به رسالت سنگین خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : آگاه کردن مردم ، بیان حقایق و هدایت‌گری جامعه همراه با اندیشه و فکر از وظایف  یک خبرنگار متعهد و دلسوز است .

وی با بیان اینکه خبرنگاری شغل نیست بلکه یک رسالت است، گفت : از نگاه جامعه اسلامی خبرنگار باید چشم بیدار ، گوش‌شنوا و زبان گویای مردم باشد و همه تحولات بین‌الملل را رصد کند و هر جا که حرکتی خلاف مصالح  ملی دید صدای آژیر خطر را به صدا در آورد.

وی حفظ منافع ملی را  مهمترین وظیفه یک خبرنگار در مقطع فعلی عنوان کرد و گفت: خبرنگار باید  مسائل پشت پرده  را برای  مردم آشکار کند .

حجت الاسلام محمدی به نقش خبرنگاران در خنثی نمودن توطئه‌ها و نفوذ دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: شیطان بزرگ آمریکا از ابزار رسانه‌اش برای سلطه‌ برکشورها،تحقیر انسانها، سرکوب استعدادهای الهی ، ایجاد جنگ و ایجاد فاصله طبقاتی استفاده می کند .

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج‌کاشان بیداری مردم علیه ظلم درسراسر جهان، بیان و انعکاس  واقعیت های  جامعه جهانی ، رساندن فریاد مظلومیت مستضعفین ونقض  حقوق بشرجامعه امریکایی به جهانیان را از دیگر وظایف رسانه های جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انعکاس چهره واقعی منفورترین حاکمان ظالم جهان و فرهنگ سازی مدل سبک زندگی اسلامی و ترویج شعارهای نظام اسلامی ایران  از وظایف خبرنگاران است.  

سرهنگ باقر فرهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیزضمن تبریک 17 مرداد ، حرفه خبرنگاری را کار بسیار سخت وطاقت فرسا دانست و اظهار کرد: بر اساس فرموده امام راحل بخش عمده ای از کار تبلیغاتی در حرفه خبرنگاری نهفته است .

در پایان از خبرنگاران فعال این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز