خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خبرداد:

صدور 43 هزار دفترچه بیمه رایگان در شمال استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۵۴۶

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان از صدور 43 هزار دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان با اجرای طرح تحول سلامت از ابتدای خردادماه سال1393 تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مسلم آشوری معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای خرداد سال 1393 با اجرای طرح تحول سلامت 43 هزار دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان در حوزه سرپرستی شمال استان اصفهان شامل شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل  و نطنز و بادرود  صادر و تحویل بیمه شدگان شد.

وی افزود : از این تعداد دفترچه 36 هزار دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان در شهرستان کاشان و 7 هزار دفترچه در آران و بیدگل صادر شده است.

آشوری اظهار داشت: ساکنان شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت می توانند دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان و ساکنان روستاها دفترچه روستایی رایگان و ساکنان شهرهای کمتر از 20 هزار نفر از جمله نطنز و بادرود دفترچه بیمه شهرهای کمتر از 20 هزار نفر رایگان را دریافت کنند.

دکتر آشوری با بیان اینکه بیش از 90  درصد از این خانواده ها اقشار آسیب پذیر و بی بضاعت شهرستان هستند، افزود : تعداد بیمه شدگان تحت پوشش این سرپرستی  130  هزار نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز