خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

در اجرای طرح نظام سلامت، ‌ باید برای جانبازان مزیت بیشتری در نظر گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۷۹

با توجه به اینکه درصد خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در اصفهان نسبت به سایر استان ها بیشتر است، ‌ باید توجه بیشتری به امور ایثارگران استان شود.

استاندار اصفهان در دیدار مهدی ایزدی، معاون تعاون وامور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با بیان اینکه استان اصفهان با عنوان برخورداری از بسیاری امکانات محروم مانده است، افزود: وضعیت برخی بخش‌ها در اصفهان مطلوب نیست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور به سهم استان اصفهان در دوران دفاع مقدس با داشتن دو لشکر و ۵ تیپ عملیاتی و خط شکن اشاره کرد و افزود: عدم برخورداری از موزه دفاع مقدس و همچنین نداشتن آسایشگاه درخور شأن جانبازان استان، از جمله محرومیت‌ها در حوزه جانبازان و ایثارگران است.

زرگرپور تصریح کرد: با وجود اینکه ۱۰ درصد شهدا و ۱۱ درصد جانبازان کشور به این استان تعلق دارد، وضعیت ایثارگران استان قابل قبول نیست و آنان به حق انتظار بهبود این وضعیت را دارند.

وی با اشاره به بازدید خود از آسایشگاه شهید مطهری و سایر آسایشگاه‌های جانبازان در سطح استان، اذعان داشت: وضعیت فیزیکی این آسایشگاه‌ها اصلا رضایت بخش نیست و با این وجود جانبازان عزیز نگران وضعیت استخدامی و بیمه پرستاران خود هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به اجرای طرح نظام سلامت، ‌ باید توجه داشت که برای جانبازان اولویت و مزیت بیشتری در این خصوص پیش بینی شود.

رسول زرگرپور ادامه داد: اعتقاد دارم با عنایت به اینکه درصد خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در اصفهان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است، ‌ باید توجه بیشتری به امور ایثارگران استان شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز دراین دیدار اظهار داشت: اصفهان دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده و بر اساس اخلاق و عدالت نظام نیز باید دین خود را به اصفهان ادا کند.

ایزدی با بیان اینکه سرکشی و بازدید را سرلوحه کار بنیاد شهید قرار داده‌ایم، اظهار داشت: هر ماه از یک استان بازدید کرده و با بررسی مسائل و مشکلات، نقاط قوت و ضعف را شناسایی می‌کنیم.

وی حضور همکاران خود در استان‌ها را منشأ خیر و برکت دانست و افزود: در این سفر سعی خواهد شد برخی مشکلات و موارد بررسی و مرتفع شود.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: دغدغه اصلی و مهم برای کل کشور و خانواده شهدا مبحثاشتغال است و باید ادارات و کارخانجات طبق مصرح قانون به موضوع بکارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران توجه بیشتری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز