خبرگزاری کار ایران

به مناسبت نهم اردیبهشت‌ماه؛

نخستین نشست روسای شوراها و شهرداران کاشان‌بزرگ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۴۳

به مناسبت نهم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل شوراها، نخستین روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کاشان، آران وبیدگل، برزک، ابوزیدآباد، نوش‌آباد، نیاسر، مشکات، قمصر، جوشقان، کامو و سفیدشهر به میزبانی شورای اسلامی شهر کاشان با حضور منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس‌دهم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس برگزاری این نشست را نمادی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر 14 سال پیش به شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی تاکنون مغفول مانده است.

وی با تاکید بر حفظ هویت ریشه‌ای فرهنگی در منطقه کاشان بزرگ گفت: اگر قرار است روزی منطقه کاشان استان شود قطعا باید این موضوع توسط مردم تمام شهرهای اطراف در راستای اتحاد و همدلی پیگیری شود.

ساداتی‌نژاد با تاکید بر استمرار چنین نشست‌هایی گفت: تشکیل نشست‌های مشترک شوراها و شهرداران  شهرهای اطراف کاشان موجب می‌شود تا  هم‌افزایی بیشتری  بوجود آید

وی  برنامه‌ریزی را محور توسعه  منطقه کاشان بزرگ دانست و گفت: شوراها و شهرداران شهرهای اطراف کاشان باید به اتفاق با یک برنامه مشترک  و نقشه‌راه هزینه  برنامه‌ریزی کلان را به  شورای اسلامی و شهرداری کاشان بسپارند.

ساداتی‌نژاد، موازی‌کاری را مانع توسعه و پیشرفت کاشان دانست و گفت: از شهرداری و شورای شهر کاشان انتظار داریم با توجه به تمکن مالی بیشتری که دارد  ماموریت اجزا را با مشارکت شوراها و شهرداران شهرهای اطراف بپذیرد .

منتخب مردم  شهرستان‌های کاشان  و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، تقویت هر منطقه‌ای را به نفع سایر مناطق دانست و گفت: در بعد کلان کاشان باید نقش خود را عوض کند یعنی اگر در کاشان کاری برای برزک و یا آران‌وبیدگل و یا ابوزید آباد انجام می‌دهد به این معنی باشد که این کار از خودش است.

منتخب مردم  شهرستان‌های کاشان  و آران و بیدگل در مجلس دهم با بیان اینکه باید نگاه باز تولید ساده را به بازتولید پیشرفته تبدیل کنیم، یادآوری کرد:  در مقطع فعلی نقش کاشان باید توزیعی باشد و گردشگرش را به سمت مرنجاب تشویق کند چون حضور گردشگر در شهرهای اطراف به نفع  اقتصاد کاشان هم خواهد بود .

وی نگاه همگرایی  و همدلی را  برای همگان ثروت ساز دانست و گفت : اگر می خواهیم کاشان استان شود اول باید با ایجاد علاقه  دربین مسئولین زمینه های مختلف استان مجازی را درست کنیم چون ممکن است ده سال طول بکشد تا کاشان استان شود .

ساداتی‌نژاد با ابراز خرسندی از اینکه  شهرداری‌کاشان حمایت از تمام شهرهای اطراف را شروع کرده، گفت: امیدواریم شهرداری‌کاشان به عنوان شهردار مادر در ابعاد آموزشی و یارانه‌ای به شهرهای اطراف کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز