خبرگزاری کار ایران

شهردار خبر داد:

100هزارمترمربع آسفالت جدید، فرش‌راه مسافران نوروزی در منطقه 4 کاشان شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۴۷۷

شهردار منطقه 4 کاشان گفت: 100هزارمترمربع آسفالت جدید، فرش‌راه مسافران نوروزی در منطقه 4 شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، محمد علی پیراسته با اعلام این خبر گفت: به منظور بهسازی وتوسعه معابر، روان‌سازی ترافیک، تسهیل در تردد گردشگران و سهولت دسترسی به آثار تاریخی منطقه از جمله باغ تاریخی فین و تپه‌های سیلک نسبت به احداث راه‌های دسترسی جدید و بهسازی معابر در مسیر های گردشگری منطقه اقدام شده است.

 پیراسته احداث بلوار 36متری الهیه، تکمیل بلوار باقرالعلوم، بهسازی و آسفالت خیابان خواجه مجدالدین(کلاته)، بهسازی مسیر خیابان حیدری در محله مصلی فین و بهسازی کوچه‌ها و معابر ورودی محوطه باستانی سیلک  را از جمله این اقدامات در اسفندماه 1394 برشمرد که با مشارکت حوزه‌های معاونت عمران و سازمان خدمات موتوری شهرداری و منطقه 4 صورت پذیرفته است.

وی در ادامه به تراش و روکش مجدد آسفالت بلوار امام‌رضا و زیرسازی و آسفالت باند کندرو بلوار در محدوده منطقه 4 توسط حوزه معاونت عمران شهرداری اشاره کرد و افزود: از دیگر اقدامات انجام شده تعریف مسیر جدیدی در انتهای خیابان خواجه مجدالدین(کلاته) برای رفع گره ترافیکی سال گذشته و زیرسازی و آسفالت آن بوده است.

رئیس ستاد اسکان مسافرین منطقه 4 در پایان یادآور شد: جمعا 100 هزار مترمربع آسفالت برای اجرای پروژه‌های مطرح شده پخش و اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز