خبرگزاری کار ایران

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان:

چرخ گوشت انگشتان زن 25 ساله را درکاشان قطع کرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۹۰۵

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از قطع انگشتان دست زن 25 ساله ای در چرخ گوشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: با اعلام حادثه ای مبنی بر گیر کردن دست زن جوان 25 ساله داخل چرخ گوشت به سامانه 125 نیروهای امداد و نجات از ایستگاه چهار این سازمان به محل اعزام شدند.
 
« روح ا... فدایی» درگفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت 15:32 دوشنبه 17اسفند 94 در حالی رخ داد که زن جوان به نظافت چرخ گوشت مشغول بوده که ناگهان دستگاه دست شخص را تا مچ داخل کشیده و حادثه ساز  شده که با حضور تیم امداد نجات این سازمان در محل با تجهیزات و لوازم موجود اقدام به عملیات نموده و پس از رها سازی دست وی که متاسفانه آسیب جدی دیده بود توسط عوامل محترم اورژانس مراحل مقدماتی مداوا صورت گرفت .

فدایی افزود: در حادثه دیگری در همان روز با اعلام حادثه ریزش دهانه چاه داخل منزل مسکونی در خیابان خیابان آیت ا... سعیدی در ساعت 14:12 همان روز نیروهای امداد و نجات ایستگاه 4 این سازمان به محل اعزام و اقدام به ایمن‌سازی محل کردند.

ایشان اضافه کرد: حریق مغازه مکانیکی در ساعت 15:08همان روز در خیابان طالقانی رخ داده بود که با اعلام آن و اعزام تیم اطفائیه ایستگاه یک این سازمان به محل، به اطفاء حریق اقدام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز