خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی کاشان خبرداد:

فوت 2 کارگر جوان افغانی در گودال آب و فاضلاب در کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۵۶۷

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری‌کاشان گفت: ریزش گودال آب و فاضلاب منجر به سقوط آوار روی 2 کارگر افاغنه مشغول به کار در این گودال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، روح‌الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ساعت 16:09 یکشنبه مورخ 6 /10 /94 در پی تماس با سامانه 125 سازمان  مبنی بر ریزش دیواره گودال روی 2 کارگر جوان 17 ساله واقع در بلوار امام‌رضا(ع) پشت آپارتمان‌های سیما،  دو  تیم عملیاتی و امداد و نجات به محل حادثه  اعزام و با تجهیزات مربوطه اقدام به خروج دو متوفی در زیرآوار کردند.

وی بیان کرد: در حین کندن و دادن اتصال انشعابات فرعی برای آپارتمان‌ها، دیواره گودال فاضلاب ریزش کرده و این دو پسر عموی افغان زیر آواری از خاک، جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه از پیمانکاران و کارگران خواست ضمن رعایت و جدی‌گرفتن توصیه‌های ایمنی در اصول مقاوم‌سازی گودبرداری‌ها  از بروز این‌گونه حوادث ناگوار جلوگیری و به هموطنان عزیز توصیه  کرد در مواقع بروز این‌گونه حوادث از تجمع و ازدهام در محیط حادثه جدا خودداری کرده و ماموران امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را درانجام وظایف خود یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز