خبرگزاری کار ایران

همزمان با برودت هوا در استان زنجان؛

هشدار شرکت آبفای استان به شهروندان در خصوص یخ زدگی تاسیسات آب

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۲۰۱

شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در خصوص محافظت از تاسیسات آب در خصوص احتمال یخ زدگی به مشترکین هشدار داد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان, گفت: عایق بندی(با پشم شیشه) لوله هایی که در معرض هوای آزاد قرار می گیرند و استفاده از پوشش مناسب برای عایق بندی کنتورهای آب(با قراردادن کیسه ای پر از خاک اره در محفظه کنتور) که در حیاط نصب شده اند از جمله راهکارهایی که در طول زمستان مشترکان به منظور جلوگیری از یخ زدگی می توانند انجام دهند.

به گزارش ایلنا از زنجان, زهرا شکوری مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان, امروز با بیان مطلب گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و سردسیر بودن استان زنجان، امکان یخ‌زدگی تاسیسات آب در استان وجود دارد، لذا مشترکین با تمهیدات لازم از تاسیسات خود در مقابل سرما محافظت کنند.

وی افزود: عایق بندی(با پشم شیشه) لوله هایی که در معرض هوای آزاد قرار می گیرند و استفاده از پوشش مناسب برای عایق بندی کنتورهای آب(با قراردادن کیسه ای پر از خاک اره در محفظه کنتور) که در حیاط نصب شده اند از جمله راهکارهایی که در طول زمستان مشترکان به منظور جلوگیری از یخ زدگی می توانند انجام دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان با اشاره به اینکه عمق یخ‌زدگی تاسیسات تصریح کرد: فاصله استاندارد تاسیسات برای ممانعت از احتمال یخ زدگی نزدیک ۸۰ سانتی متر از سطح زمین است.

وی در ادمه گفت: سامانه ۱۲۲ این شرکت بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه راهنمائی های لازم برای مشترکین میباشد ودر صورتی که با هرگونه مشکلات شکستگی و بروز حادثه مواجه شدند با این سامانه تماس بگیرند.

شهروندان و مشترکین از ریختن آب گرم بر روی کنتور و روشن کردن آتش در حوضچه کنتور برای باز شدن یخ زدگی خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز