خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی شهرداری کاشان خبر داد:

راه‌اندازی اتوبوس سلامت در کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۹۲۹

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از راه اندازی«اتوبوس سلامت» در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان ، محمد علی یوسفی توانمند سازی شهروندان، پیشگیری از رفتارهای پرخطر نظیر ایدز ، آشنایی با این بیماری، راه‌های انتقال و روش‌های جلوگیری از ابتلا به این بیماری و شناسایی مبتلایان و یا افرادی که در معرض خطر قرار دارند را از جمله اهداف راه اندازی «اتوبوس سلامت» عنوان کرد.

وی، ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی شهروندان، بهره‌وری و ایجاد تعامل با همشهریان، استفاده بهتر شهروندان از زمان‌های حضور در ایستگاه‌های اتوبوس را از دیگر اهداف اجرای این طرح نام برد.

سرپرست اداره شهر سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز اظهار داشت: این طرح در هفت ایستگاه میدان پانزده خرداد، چهار راه ورزشی ناجی آباد، میدان کمال الملک، شهرک انقلاب، روبروی بیمارستان نقوی و دروازه دولت در همه ایستگاه‌ها طی 2 نوبت صبح ساعت 10 تا 14و عصر ساعت 16 تا 19 به استثنای جمعه نهم بهمن ماه ساعت 10 تا 14 در مصلای بقیه اله الاعظم اجرا می شود.

مریم پاکار، با اشاره به ارایه خدمات پزشکی رایگان به شهروندان شامل ویزیت رایگان، تست فشارخون و قند خون در ایستگاه های اتوبوس افزود: طرح «اتوبوس سلامت» توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اداره شهر سالم سازمان، اتوبوسرانی و کارشناسان واحد ایدز اجرا می شود.

وی، اجرای طرح سنجش عدالت سلامت شهری، راه‌اندازی خانه‌های سلامت محلات، ارتقای سلامت با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان را از جمله طرح های بلندمدت این سازمان عنوان کرد.

سرپرست اداره شهر سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، با اشاره به اینکه اجرای طرح«اتوبوس سلامت» از چهارم آغاز و تا دهم بهمن ماه در کاشان ادامه دارد گفت: مشاوره و آزمایش در اتوبوس سلامت به صورت رایگان انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز