خبرگزاری کار ایران

در هفته درختکاری صورت گرفت؛

اهدا ۱۵۰۰ اصله درخت به شهرداری برزک

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۰۳

سازمان مردم نهاد «فردای سبز برزک» ۱۵۰۰ اصله نهال سبز مثمر و تزئینی به واحد سبز شهرداری برزک اهدا کرد.

ایلنا: سازمان مردم نهاد «فردای سبز برزک» ۱۵۰۰ اصله نهال سبز مثمر و تزئینی به واحد سبز شهرداری برزک اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان سید مصطفی طباطبایی‌فر عضو هیئت موسس به خبرنگاران در کاشان گفت: درختان اهدایی از طریق رایزنی با سازمان‌های مسئول تهیه و تحویل شهرداری برزک شد تا انشاءالله با به ثمر نشستن آن شاهد سرسبزی روزافزون این خطه خضرایی باشیم.

وی تصریح کرد: جمعیت فردای سبز برزک با حضور جمعی از جوانان تحصیلکرده و علاقمند برزک از تابستان امسال شروع به کار کرد و طی جلسات متوالی اقدام به تدوین اساسنامه و اهداف و شیوه ها نموده است.

طباطبایی فر گفت: در حال حاضر اساسنامه این مجموعه مردم نهاد ثبت سایت وزارت کشور شده و مدارک افراد هیئت موسس جهت انجام پروسه اداری تحویل فرمانداری کاشان شده است.

وی تأکید کرد: فضای سبز، طبیعت بکر و چشم اندازهای زیبا و طبیعی برزک مهم ترین شاخص و مزیت نسبی منطقه است که باید برای حفظ و توسعه آن تلاش کنیم.

طباطبایی فر افزود: طبق اصل ۵۰ قانون اساسی حفاظت از محیط زیست وظیفه تک تک شهروندان است و جمعیت فردای سبز برزک با این رویکرد پا به میدان گذاشته است.

وی تقویت نهادهای مدنی را به سود توسعه و پیشرفت شهر دانست و یادآور شد: چنانچه مسئولان برای شکل گیری هرچه بیشتر این سازمان های مردم نهاد تلاش کنند جامعه از نتایج خوب آن بهره مند خواهد شد.

طباطبایی فر تأکید کرد: هدایت، جهت دهی و تقویت سازمان های مردم نهاد به همراه گذشت و سعه صدر از طرف مسئولان و متولیان لازمه شکل گیری نهادهای مدنی است که امیدواریم در نهادینه شدن این تشکل مدنی از آن برخوردار شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز