خبرگزاری کار ایران

۱۸ بهمن ماه انجام می‌شود:

برگزاری مسابقه کتابخوانی " اقتصاد و اعتدال " در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۹

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی " اقتصاد و اعتدال " در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «اقتصاد و اعتدال» در این شهرستان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی مجموعه کتابی است از روایات و احادیثبا موضوع اقتصاد و اعتدال در زندگی که توسط مدیریت فرهنگی، اجتماعی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی، ضمن اشاره به اینکه این مسابقه در ۲ بخش پیامکی و حضوری برگزار می‌شود افزود: در بخش پیامکی این مسابقه، روایتی از کتاب مشخص شده در مسابقه کتابخوانی «اقتصاد و اعتدال» عنوان می‌شود که شرکت کنندگان می‌توانند بصورت پیامک جواب مورد نظر را ارسال کنند.

به گفته وی، شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی «اقتصاد و اعتدال» از اول تا ۱۵ دی ماه می‌توانند در محل‌های مشخص شده توسط واحدهای فرهنگی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان جهت ثبت نام اقدام کنند.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، فرهنگسراهای مهر و معراج، خانه‌های فرهنگ سلامت، شهروند و کودک، اداره تبلیغات اسلامی، مهد قرآن کریم، موسسه قرآنی نور در راوند و موسسه قرآنی زینب(س) را از جمله مکان‌های ثبت نام علاقمندان در این مسابقه ذکر کرد.

نادعلی افزود: مسابقه کتابخوانی «اقتصاد و اعتدال» جمعه ۱۸ بهمن ماه در کاشان برگزار خواهد شد.

وی، یک کمک هزینه به کربلای معلی و اعزام ۱۳ نفر برنده به مشهد الرضا(ع) را از جمله جوایز نفیس در این مسابقه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز